Campanya "Saps què és la mediació?"

El 21 de gener se celebra el Dia Europeu de la Mediació. Aprofitant aquesta data, des de la Diputació de Barcelona hem engegat la campanya de difusió de la mediació: Saps què és la mediació ciutadana?

Per això, posem a la vostra disposició diversos materials que podreu descarregar-vos des de l'enllaç http://www.diba.cat/mediacio, i que us facilitaran la tasca de difusió d'aquesta diada commemorativa.  Aquests materials van adreçats a la ciutadania i podreu fer-ne ús als vostres canals de comunicació:

• Cartells amb la imatge de la campanya
  • Bànner publicitari per als mitjans digitals
  • Falca de ràdio
  • Vídeo explicatiu de la mediació

Com veureu a la pàgina web, també trobareu els actes programats per diversos ajuntaments amb motiu del Dia Europeu de la Mediació. Si voleu fer difusió dels vostres, podeu enviar-nos la informació al correu osetlj@diba.cat

Aprofitarem aquest espai per fer un recull de tots els materials de premsa i gràfics que apareguin en els mitjans. Si des del vostre ajuntament teniu coneixement d'alguna publicació en els mitjans us agrairíem que ens la féssiu arribar a viverbb@diba.cat per fer-la extensiva.

Esperem que aquesta tasca de difusió que duem a terme entre tots i totes ajudi a donar a conèixer la mediació a tothom!

Moltes gràcies i bon Dia Europeu de la Mediació!

Etiquetes:
mediació, campanya