Premi Capital Europea de la Diversitat i la Inclusió

La Comissió Europea organitza la segona edició del "Premi Capital Europea de la Diversitat i la Inclusió" com a part del compromís per a fomentar societats més diverses i inclusives dins de la Unió Europea. El premi vol reconèixer el treball realitzat per municipis i regions per promoure la inclusió i caminar vers societats lliures de discriminació per motius de sexe, edat, origen ètnici/o racial, religió, discapacitat o identitat sexual. Qualsevol autoritat local pot enviar la seva candidatura.

El premi s'atorgarà a 3 ciutats en funció de tres categories:

• Municipis majors de 50.000 habitants
  • Municipis menors de 50.000 habitants
  • Municipis que pomoguin la igualtat del col·lectiu LGTBIQ

El termini per enviar les candidatures finalitza el 15 de febrer. Cal fer-ho per part d'una autoritat local a través del formulari habilitat. La informació requerida es pot omplir en llengua castellana.

Entre els mesos de març i abril s'anunciaran els premis i el 27 d'abril de 2023 se celebrarà la cerimònia de lliurament a Brussel·les.