Baitara baita. L' Ajuntament de Donostia per la diversitat religiosa

L'Ajuntament de Donostia ha iniciat el mes d'agost el projecte Baitara baita. Té per objectius explorar i abordar mètodes per a la gestió pública de la diversitat religiosa; crear oportunitats i espais per afavorir el coneixement de les diferents confessions; i promoure el diàleg intercultural i interreligiós sobre la base dels drets humans.

El projecte s'identifica amb l'escultura Möbius dissenyada per l'alumnat de l'Escola Superior d'Arquitectura de la UPV/EHU. A l'entorn del projecte es porten a terme difernts activitats com ha estat l'elaboració d'un informe-diagnòstic sobre la diversitat religiosa a la ciutat, conferències, seminaris, etc.

Els dies 27 i 28 d'octubre tindrà lloc un Seminari a la ciutat per tractar sobre islamòfòbia i diversitat religiosa dins del marc del projecte Xarxa de Ciutats Interculturals del qual forma part.